Tuesday, June 5, 2012

Pemalas..

Tajuk Entry ni untuk diri sendiri..pemalas hupdate blog..heheheee...

Minggu lepas hari Rabu malam ibu ngn pak datang umah..besnye..una pun datang...bawa ibu g jalan jalan :) minggu ni ibu dah nak balik..huhuuu..sabtu ni, 9/6 birthday apip..4 thn dh budak kecit tu..pak cakap minggu depan balik la kuantan..buat birthday apip kat kuantan..bes jugak tu..hmmmm...nanti nak bebincang ngan En Hubby..Ok..2 minggu lepas pg PD..jalan jalan je..update gamba skit..



Hari ni puasa..las dah ni..puasa ganti ye :) selamat berpuasa n slamat bebuka dd :)

3 comments:

  1. dah la lama tak update blog. bila apdet skali 4, 5 patah je. confirm la ko pemalas update blog. kehkeh... tp takpe na, asalkan kt umah ko rajin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm biasa..aku mmgtak boleh nak komen kat blog dia ni..jd aku terpaksa menekan butang reply...

      apa aku nak komen ni?

      Delete
  2. rajin la sangat aku ni kan..ada pak ngn ibu baru tunjuk rajin skit...
    hahaaa d..aku dh tuka setting tadi..takleh jugak ye..gile dh blog aku ni..ke aku yg bengap..hahahaaaaa...

    ReplyDelete