Thursday, June 28, 2012

Birthday Gift-In Advance

Minggu depan my birthday..yg ke...30..eheheeee...lagi seminggu..En Hubby dah belikan adiah..tapi..dia suh pilih la pulak kan..

cover dia satu merah satu putih..dwe2 gojes..



bila bukak satu putih satu itam..gojes..



satu ibu punya satu babah nak pakai..ikut ati dwe2 pn aku nak..hahahhaaaa..tatau
la..nanti pk la..tido dulu..esok baru pilih..




nanti las2 jadi 1 apip punya 1 adik punya..hmmmm..ok..nak tido..nite..ilebiu babah..babah memang hensem :p ibu nak handbag baru sebenanya..nak prada 1 (berangan)..babah cakap raya nnt boleh blanja handbag beli kat JPO..ilebiu babah..

3 comments:

  1. Ariq kokoko pandai ke main game? Ye ye je peluk. Ikut abang la tu. Wahh.. hebat la ko dpt tab.

    ReplyDelete
  2. ariq dh pandai skang kak..aku bukan kaki gadget la kak..aku nak henbeg :I (mengada ngada pompuan ni orang dh beli adiah tu amik je la lempang kang)

    ReplyDelete
  3. aku suka banget sama blognya..
    isi blog dan postinganya bagus, menarik dan bermanfaat sakali..:)
    jangan lupa untuk terus menulis menulis yaa..^_^

    oia salam kenal
    kalau berkenan silahkan mampir ke EPICENTRUM
    folloback juga ya buat nambah temen sesama blogger,,tukeran link juga boleh,,makasih..^_^

    ReplyDelete