Wednesday, November 7, 2012

Congrats Da..

Balik kampung..Raya Haji lepas..Pagi Raya kul 6 baru sampai umah..

Yang ada Raya petama cuma aku,en hubby ngn apip ayiq.. thari skit ngah ngn kak salida balik..umah kak salida sekangkang apip je..anytime bleh blk :)


Long Yana ngn Darwis balik Sabtu..Tinee ngn Elmi pn blk Sabtu..sebab ahad 28/10 tu ada birthday party Ariq :) Nnt cite la..

Sabtu, 27/10 tu..Hada nikah..congrats Da..kul 9.30 aku dah datang...apip ayiq tinggal ngn babah ye..masa aku kawen malam geli geli Hada dh datang tolong siapkn goodies.. Hari Nikah aku awal pagi Hada dh ada kt Masjid besama sama rakan sepenggelian Amay, Dd ngn Jila.. Nak datang malam sebelum Hada nikah memang tak mampu..jadinya pagi baru datang la..

Hada nikah kul 10 pagi..kat Surau Kg Sg Batu..

Dah siap make up..cantik Hada..



Ngan Hada...tunggu akad nikah..


Alhamdulillah..Selamat dah..Ni sarung cincin..



Kul 12.30 besanding..pastu tiba tiba aku jadi pengapit kan..hahaaaa...sebab jadi pengapit jadinya ada 6 gamba je la dlm hp..



Congrats Da..moga moga berbahagia ke akhir hayat..Amin..

No comments:

Post a Comment